Bakan Karaismailoğlu: Keşke tatil planlayacaklarına metro yapsalar
Temel Atma ve Yatay Sondaj Yağmursuyu Açılış töreni CEBECI Mahallesi Kapalı Pazar, Otopark ve Galeriler Sitesinde yapıldı. Açılışta Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu bir konuşma yaptı. Bakan Karaismailoğlu, “İstanbul halkının en çok ihtiyaç duyduğu toplu ulaşım sisteminin düzgün işlemesini istiyoruz. Vatandaşlarımız İETT’nin otobüslerini yolda itmesin, gösteri amaçlı açılan metro istasyonunda milletimiz mağdur olmasın. Yaptığımız analizlere göre İstanbul’un 1.100 kilometrelik metro sınırı “Raylı sistemi İstanbul’un her köşesine ulaştırmamız gerekiyor. Bu gerçeğin ne farkında olduklarını ne de önemsediklerini görüyoruz. Pendik-Sabiha Gökçen Hattı’nda tek bir katkıları olmayınca bir tweet ile projeye sahip çıkacaklarını düşündüler. Ve hiç yüzü kızarmadan, İstanbul “Metroyu en çok yapanın kendileri olduğunu iddia ediyorlar. Bunların tek işi saçmalık ve uydurma. Allah kimseyi bu durumlara düşürmesin. Keşke tatil planı yerine metro planı yapsalar.” Yeni başladıkları veya planladıkları tek bir proje yok.”
Sultangazi Cebeci Mahallesi Kapalı Pazar, Otopark ve Galeriler Sitesi Temel Atma ve Yatay Sondaj Yağmursuyu Açılış töreni yapıldı. Tören saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Törende Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Sultangazi Belediye Başkanı Abdurrahman Dursun ve AK Parti İstanbul Milletvekili Hasan Turan birer konuşma yaptı.
‘CUMHURBAŞKANIMIZ İBB BAŞKANI OLDUĞUNDA İSTANBUL BELEDİYESİ NELER GÖRDÜ’
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, “İstanbul belediyecilik nedir, hizmet nedir ilk olarak Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı iken gördü. 27 Mart 1994 su imar planı çöp sadece 100 günde.çevre çevresindeki temel sorunların çözümü için gerekli adımları atmış ya da sorunları çözmek için gerekli adımları atmıştır.Hayata getirdiği yeniliklerle adeta İstanbul’u geride bırakmıştır. Türkiye, Cumhurbaşkanlığımızın liderliğinde AK Parti ile çok önemli mesafeler kat etti.“Belediyecilik dönemi bitti. Bunlar bizim asli görevlerimizdir. Ama bugün maalesef mevcut İBB’nin AK Parti yönetimi altında yüzlerce hizmetle tanışmış İstanbul’u yerine oturtulduğu halde bırakın kendini yenilemeyi başaramadığını görüyoruz. İstanbul’un gelecekteki ihtiyaçları doğrultusunda birçok projenin ihalesini yönetemiyorlar.” İnşaatlarına başladık ve teslim ettik. Sonuç ne oldu? Devir alınan metro hatlarında bile her yıl arpa kadar mesafe katedilmedi. 4 yıl” dedi. Bakan Karaismailoğlu, “Düşün 25-30 yıl önce şimdiki Sultangazi o günlerde yoktu. Ak Partili belediyeleri ve tüm altyapısıyla, hastaneleriyle, okullarıyla, ulaşımıyla, doğalgazıyla Sultangazi. Cebeci Mahallesi Yatay Sondaj Yağmursuyu Sınırı, açılışını yaptığımız aynı zamanda çok değerli bir altyapı projesidir.Cumhurbaşkanımızın liderliğinde İstanbul’u Avrupa’nın ve dünyanın en gelişmiş ulaşım altyapısına sahip şehirlerinden biri haline getirmek için mega projeleri birer birer hayata geçirdik ve uygulamaya devam ediyoruz. İstanbul’u bir uçtan bir uca modern raylı sistem ağlarıyla donatmaya devam ediyoruz. 22 Ocak’ta Cumhurbaşkanımızın onuruyla Türkiye’nin ilk ve en büyük, eşi benzeri olmayan projesi Kağıthane-İstanbul Havalimanı Metro Hattı’nı hizmete açacağız. mühendisliğimizin işi.Vezneciler-Sultangazi-Arnavutköy Metro Hattını şimdiki İstanbul Büyükşehir Belediyesi yapmıyor Sultangazi, Eyüp, ve halkı. Gaziosmanpaşa, önümüzdeki seçimlerde bu metro hattını yapacak, Ak kadroyu yeniden yönetime getirecek, bu projeleri birer birer bitirecek ve milletinin hizmetine sunacaktır.”
Bakan Karaismaioğlu, “İstanbul halkının en çok ihtiyaç duyduğu toplu ulaşım sisteminin düzgün işlemesini istiyoruz. İETT’nin yolda kalan otobüslerini ne vatandaşlarımız itmesin, ne de açılan metro istasyonlarında milletimiz mağdur olmasın.” Analizlerimize göre İstanbul’un 1.100 kilometrelik metro sınırı “Raylı sistemi İstanbul’un her köşesine ulaştırmamız gerekiyor. Bu gerçeğin ne farkında olduklarını ne de önemsediklerini görüyoruz. Pendik-Sabiha Gökçen Hattı’na tek bir katkıları olmayınca bir tweet ile projeyi sahipleneceklerini sandılar ama yanıldılar. Bostancı-Dudullu Metro Hattı Projesini planladık, inşaatına başladık ve 2019’da yüzde 70 ilerleme oranıyla teslim ettik. Kalan yüzde 30’luk kısmı ancak 4 yılda yarısını bitirebildiler. Yazık, günah, millet bu kadar uzun kalmıyor. O hat çok önce bitmeliydi. Ve daha kızarmadan; İstanbul’a en çok metro yapanların kendileri olduğunu iddia ediyorlar. Ne yazık ki tek işleri palavracılık ve uyduculuk. görme Allah kimseyi bu duruma düşürmesin. Keşke tatil planları yerine metro planları yapsalar. Yeni planladıkları veya yeni başladıkları tek bir proje yok” dedi.